kära Leopold.




Så här såg jag ut igår. Ganska trevligt med nya kläder och mods smink.

Ojhoj vilka hardfeelings jag gick igenom igår. Vet inte om jag vågar gå till skolan nästa vecka. Haha. Tur att jag beställde klipp tid i torsdags.
Allt ordnaaaar sig.
Mari kom och räddade mig lite. Åkte hem till henne, såg på båda Bridget filmerna och åt glass. Nu är hon påväg till LDN den lilla skitungen. Utan mig. Fubbchubb! Nä önskar henne en super vecka!
Idag har jag jobbat och sen blir det inget jobb tre lördagar i rad. Åh, så underbart! Kan ju sova vart jag vill heheheh. Typ ute på någon bänk. Sounds like a plan. Idag blir det till att träffa Tovefisen iaf! Åh lov. åh lov. Du är mycket välkommen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Kära Leopold, du är snygg som alltid. Härligt med ledighet tre lördagar framåt, yeah! Puss,<3

2010-10-31 @ 15:09:56
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0