Omeehgawd.



Egil i Fridas kyl.

Denna helgen har varit feeeeeeeedt! Igår, lördag, blev jag avlämnad/följd av Broder Carl, raaaag och Nicklas till Fridas lägenhet! Blev bokstavligen talat inkastad av Carl och nicklas. På Frida som glatt öppnade dörren. Haha. Stackarn.
Jag slängde in min feta väska och sen stack vi gaals till en ferre i majorna! Där fann jag min nya bff! (best friend forever). Oliver med "the" efternamnet. En mycket trevlig man! Gick till botten av kosken. Haha, fint vare. Sen efter några timmar återvände vi till Fridas place med lite nytt folk. Carl och gänget kom också tillbaks på småtimmarna där. De hälsade glatt på efter att ha varit på puben.
När alla gått och vi tjejer var ensamma kvar tog vi fram kladdkakan och satt på golvet med varsin sked! Underbaaaaart. Dagen efter ställde vi klockan på en pleasent trevligt tidig tid för att komma långt fram i Håkan kön! OCh det gjorde vi allt! För när vi kommit dit och stått en stund kom dem ut med kölappar så vi behövde inte köa i flera timmar. SkönT!!


Ffiona taggar till. Precis innan Majorna.

cark på besök. Frida och han såg verkligen väldigt intresserade ut över varandras hår. Haha, blickarna alltså!

Tove och Oliver!


Egil och Issa.


Chill på dill.


Oliver!


Kärlek till hängmagetröjor <3

På morgonen.

Vad vill ni ha åh drickaaa? Kaffe kaffe kaffe!



HETETETETETET

Tove när vi trippat ner till Domkyrkan!

Frida var fin.

åhhhh hopp!

Klart vi var tvungen att ta en hopp i hoppig magasinsgatan bild!






Håkan bråkan!

Underbart att han hade på sig samma kläder som på omslaget!

Tove gosens tur!

go kraaaaaaam

Wasa optik, bästa skylten!




Verkligen en löööfely helg! Pussipuss på alla och fan vad detta tog tid. Cred till moi. Hej.

Kommentarer
Postat av: frida vega s

Haha trevligt trevligt. Tycker absolut att du ska börja göra små filmer. Jag redigerar bara i iMovie vilket är ett väldigt basic program. Det som gör mest är nog en bra kamera. kram

2010-10-19 @ 20:40:48
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0