Sjunde oktober en torsdag.

I torsdags var det den sjunde oktober. Då fyllde jag sexton år. Alltid trevligt med födelsedagar.
Familjen kom och sjöng på morgonen, fick fina presenter i fina förpackningar och hade en underbar eftermiddag på stan med Mari och födelsedagsmiddag där det serverades pitabröd detta året. När vi ätit upp kom Linnea och Anna sådär lite surprise aktigt med två Frödinge kladdkakor! Fint var det allt! Men dem har jag kvar i frysen till ett annat tillfälle då mamma hade bakat en choklad tårta. Så drack kaffe och åt tårta med Mari, Anna, Linnea, mamma, pappa, carl och Elin dök upp efter en stund! Tack alla små raringar!
Efter fikat öppnade jag ett litet paket från Elin och Anna som jag egentligen skulle fått förra året. Bättre sent än aldrig! Right? Där i låg det en liten mögglig chokladbit och crazy Hello Kitty tatoos. Haha. Mycket vackra! Så alla fem fick gnuggisar på handlederna. Nästan lite som dödsätar märket i Harry Potter!
Här kommer i alla fall några bilder!


Finbesök!


Efter de galna tatueringarna satt vi i mörkret på mitt golv, pratade och lyssnade på Maris vackra stämmor, thih.


Dödsätar kitty!!

Jag och snutt!

Maris kittekatt fick brev om hogwarts!

Min gick det lote fel för i livet..

Elin såg lite smått sleten ut hon!

Det var ledsamt att säga adjö! (Bilden är egentligen från mottagningen av anna och linnea, men men, hehe)
Haha, underbar bild!

Innan jag och Mari åkte hem var vi Haga och åt frukost och i linné flr att kika in i en liten söt vintage butik!

Tack för dagen mina små söta flickor. Love you all. Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis igen min vän! Fina bilder, hehe. Puss

2010-10-10 @ 20:38:04
URL: http://redheads.devote.se
Postat av: Anna

Jag blir så glad av alla härlig bilder, speciellt på alla fina crazy Hello Kitty tatoosen. Bättre ett år försent än ett år för tidigt! Right? thii. Pussis<3

2010-10-10 @ 21:35:48
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Mari

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH älskar att min blev harry potter och att dina gick lite snett för. Bästa bilden i slutet också, HARRY POTTHERRRH! Och dina bästa kommentarer.

Sen är ju bilden på oss ganska så awsm med. Knarkers, vi är för söta!

Grattis underbara Ellen! Hoppalahopp för att jag tycker våra frukoststunder är underbara, och för att du gillar frukost nästan lika mycket som jag. PUSS FINA DUUUUUUUU!<3

2010-10-11 @ 18:23:51
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Mari

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH älskar att min blev harry potter och att dina gick lite snett för. Bästa bilden i slutet också, HARRY POTTHERRRH! Och dina bästa kommentarer.

Sen är ju bilden på oss ganska så awsm med. Knarkers, vi är för söta!

Grattis underbara Ellen! Hoppalahopp för att jag tycker våra frukoststunder är underbara, och för att du gillar frukost nästan lika mycket som jag. PUSS FINA DUUUUUUUU!<3

2010-10-11 @ 18:24:06
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0