Quand elle était enfant, elle était très seule



This is how tove's rooooooolling!

Jag har så många pics från orust så jag mår lite illa. Men jag mår lite illa också för att jag tror jag har blivit lite smått matförgiftad av pariserbullen jag åt. Krämen hade surnat. Fifaan. Hoppas jag klarar mig ur det här hyffsat, heh.
Idag efter skolan åkte jag, Tove och Jenny för att mätta deras magar på burgerking, sittandes bredvid goa alkolister, sen gick vi vidare till café kringlan i haga, där jag åt goooaste middagen. Morots&ingefära soppa, sallad med chèvre ost och tomater, grovt hemmabakat bröd, färska ananasbitar och apelsinklyftor plus kaffe. Hur gott när det är tusen minus ute?! Sen blev det teater med klassen! Det var en teater baserad på Strindbergs verk om karl den tolfte. Ganska trevligt, ganska segt. Tänkte lägga in bilder från orreborre sen. Puss

Kommentarer
Postat av: tove och det vet du

hahaha skönaste blev den.. är det jag som är jättebebisen eller? HELL YES

2010-11-19 @ 19:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0