dillchillchirrechips





fan vad jag skulle döda för en påse dillchips nu. Elleeehr?

Hej där! Har haft en mycket trevlig helg. I fredags avslutades skoldagen med ett besök på medicinhistoriska museumet, där vi fick se på många olika slags gottigheter (spydde lite). Sen blev det flera timmars rep med galsen i vår vackra replokal. Rastade oss till maxi för energi införhandling. Sen kom Mattis och hälsade på i vår lilla musikalstuga. Tyckte han såg lite gullig ut, så han fick helt enkelt följa med mig hem.
På Lördagen blev det lite secondhand shopping, natchotallrikar och pussar.
På kvällen var det kakbjudning hos systrarna mattsson. Så jag tog med mig min broder. Nästan i alla fall. Det var fullt hus, långbord, mac inspelningar, skratt, tjuv film, saft och müsli.
Kan lika gärna gå igenom dagens sysslor också. Bara för att jag har inget annat vettigt att säga så jag babblar på som att jag var en 40-year-old-virgin.
Ja, i alla fall, vaknade upp i maris utdragna säng, (hade sovit som en stock) och knåpade ihop ett till rep med en man kort. Men det gick finfint ändå. Mina fingertoppar bultar gott. Imorgon är det ledigt. Det tackar vi för. Åh. Ciao

Kommentarer
Postat av: Mari

En natt jag alltid kommer minnas.

Det var väldigt fint!

<3

2010-11-14 @ 22:30:15
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Härlig helg. Mysimysfredag på ladisen. Rep är nog våran grej. Ändå. Eller. Ibland kanske :)<3

2010-11-14 @ 23:12:59
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: keeeekxz

Good Charlotte- Keep your hands of my girl.

åh haha Ellen, söt<3

2010-11-15 @ 11:10:14
Postat av: keeeekxz

Good Charlotte- Keep your hands of my girl.

åh haha Ellen, söt<3

2010-11-15 @ 11:10:23
Postat av: ellenbortförklaringarN

största favoriten klart!!! det är ju därför den har fått vara kvar där i tre år. elleeeehr? kan också vara så att jag inte riktigt vet hur den kom dit och hur den tas bort.. heeeehehehehhh. REP <3

2010-11-15 @ 12:21:50
URL: http://hej.bajs.se
Postat av: Anonym

Jag gillar dig även fast du har den. Kanske är det självklart nu när vi varit vänner ett väldigt bra tag.

2010-11-15 @ 19:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0