balls





Jag har en ny skjortaf rån H&M som tydligen har häng där i några månader, kanske två/tre då jag provade den första gången utan att ta med den hem. Tyckte det var hemskt synd, så när Tove visade att den fanns lvar så spruttade vi dit och langade cashen! Och Tove provade en totally wunderbar klänning som hennes mamma tydligen fick med sig hem idag. Så nu kan vi vara snyggast i staaaaan. Eller?
Idag har jag jobbat i tre timmar, tränat pilates och... ehh snart promenad med Elly, jag är överambitiös denna vackra lördag! hoppas på en trevlig kväll senare också.
Igår repade vi för fullt!! Gick jätta bra! Peppad inför spelningen nästa vecka. Be there!
Hej. Hjärta.

Kommentarer
Postat av: Aurora

Så himla snyggt!!! Jättefint Ellen! :D

2010-11-28 @ 11:45:24
Postat av: Anna

Omfg vad du är snygg, Ellen! Cooling nummer ett, liksom. Puss<3

2010-11-29 @ 21:13:21
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Mari

You got the balls! THAT'S ONE FINE WOMAN!

Jag tycker det var väldans bra av Tove att hon visste vart den fanns. Du passar vädligt bra i den!

Oh Maj Good! Inidan accent

Jag dör lite av dina bilder för att du är så fin.

Min clementin.

2010-12-05 @ 00:29:13
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0