Nu var det klippt!


Känner mig lite.. hey mama? Nej men det behövdes ett rejält klipp då det inte gjorts på nio månader, ehhh hehe. Det var lika skönt som alltid att hoppa upp i massage stolen och samtidigt få håret tvättat och huvudmassage, cred till min frisörsalong! Fick extra lockar då hon glamma till det med locktången, fint. Fast på bilden hade dem börjat försvinna där fram.
Var och hämtade ut satc2 biljetter och klämmade på leopard heelsen på weekday, åh, kanske borde slå till snart? Fast känns så onödigt när det snart är sommar och att jag ska köpa andra balskor. hmm.. Nä, nu gör jag allt annat än att skriva på so uppsattsen. Så hejhå nu ska jag göra det också.

Kaffet är slut. Omfg. Nu får du pissa i koppen :(

Kommentarer
Postat av: Mari

Looking goood Frienden!

I <3 My computer!-koppen is tha sheeet

2010-05-26 @ 09:42:20
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: ellen

Aboluuuut, my favourite! <3

2010-05-26 @ 09:55:00
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0