Sköna snubbar!


Haha, bajs på skuggan men bilden är ju bäst!

Jag&Mari kom hem till huset med mitt godis och Maris müslitoppar, gott! Förfest i baren...nästan.

Mys med glasögon barnen!

Sen trillade det normala barnet efter det normala in! Elin-stolt-svensk-<3

Monster som monster!

Alice flashar med "the smile"!

and so did Timothy!

haha, gillar bilden!

Eric, alltid lika posetiv!

Kul kväll, trevligt med lite ljud i huset! Hehe, ohja. Vid halv två satt halva gänget kvar och halvsov, då var det dags att ta sitt pick och pack för att gå. Onthe road again, nananana, on the road again.

Kommentarer
Postat av: Anna

Stolt svensk bilden är söt :) Haha! Mysmys på det puss<3

2010-03-07 @ 12:51:15
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha kul hade iaf jag! :D ohh tejp+elin+flagga!:D Haha ohhh OLIVOLJA!! Yeah! ;) Haha, myyspyyys!

puuussss<3

2010-03-07 @ 13:09:15
Postat av: Mari

YEAH!!!!! we er best, fuck the rest!

HAHAHAHAHAHHAAHAHA jag+glasögontant = SUPER BABE! hahahaha



*Extra vrigin

2010-03-08 @ 18:45:23
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0