Lite torsdags vänliga bilder.


Nästan min t-shirt, fast detta är Luella och min är från Topshop, hejhopp.


Hur underbart? Jah jah. Avis på anna som far till Turkiet på lördag! Själv får man vänta tills 24 juni då jag far till Kroatien, olalala. Usch mitt huvud dunkar och mamma måste såklart tjata om balen nu. Lalalala. Hör inte. Orkar inte tänka. Orienteringen tog all min ork för idag. Sprang runt som jävlar i den där freking skogen! Uschusch. Tur att det är över, sköntskönt. Men nu när jag ätit missade jag bussen till Maris spelning eller jao, orkar inte ta bussen ensam nu. Ehhhhhhh. Men vet att det är brabrabra! Nu ska jag ut och sätta mig, dör annars. Love peace allt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att det jobbiga är över! Men Ellen, det är ju inte alls långt kvar till 24juni. Håll ut mín kära kvinna! Puss<3

2010-06-05 @ 09:57:15
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0