En dag utan solsken, som min broder sade.


Bilder från en dag vi hade picknick på grytorna med folket! Dansade hela natten med katten i hatten.

Om ni säger att ni har sett det lyckliga i livet så har ni aldrig sett den här: +++ eller den här 666

Idag har jag... EHHHHH ehhhh. Kollat två avsnitt true blood (tredje säsongen, iiie) och kollat på The Boat That Rocked (thanks mari!) mycket bra film!
Alla jobbar ju så jag känner mig som en hemmafru som inte har något att göra. Härligt! Och i morse var jag i stan med mamma min mamma. Köpte shorts från Zara och en vit blus från Vila. So not my style, men fin fin var den!
Kroatien närmar sig och jag har inte packat. Klapp klapp till mig.
Jag har även bakat pizza och smörjt mina dr. martens. jag var sko doktor åt mina doktorer, muums.  PUSSUSSUSSUSSUSSSUSS


Kommentarer
Postat av: Malin

åh, bilderna är bara jättefina. <3

2010-06-23 @ 17:32:05
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
Postat av: Mari

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHLÅTEN<3

Gonna miss you boooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

the boat that rocked måste vi see någon gång. Jag dör av barnen...

2010-06-23 @ 19:45:25
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0