oredigerade mobilbilder från arvikafestivaleeen.


Första eller andra dagens frukost. gick till den lilla parken på campingen där det var skugga under träden, det var galet varmt.

Vi träffade anna och elin myycket (dem bodde hos elins f&f) Mari gillar läget!

Malin snygg i mina glajjor!

Frankie, alice och malin!

Caféet där jag fick mätta min kaffeabstinens!

vi sov bort förmiddagen någon dag.

i skogarna fanns det ofta lite möbler här och där. Och systerskaps tält med soffor och gardiner.

Elin i sitt snygga hår!

Någon Linus, han hittade tydligen en sovplats after all!

Fräsigt band!

[ingenting] var mycket bra!

Hahahahaha! elin hängde med de galna killarna med hästmaskar och pyjamas liknande kläder. Underbart!

Shoutis!

Kent var underbart mäktigt!

Jag och maja! Hängde runt med sthlmarna sista dagarna, haha. Galeeet.

Japp, detta var nog det bästa jag har gjort! Fy fan. Spar på detaljerna, LOVE FROM ME!

Kommentarer
Postat av: Malin

asgrymt var det! har sovit 15 timmar nu. behövdes. vi får göra om det här! :D<3

2010-07-19 @ 10:52:35
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
Postat av: Anna

Du är så fucking jävla kuk bäst Ellen! Detta är en komplimange, även fast det inte låter så med tanke på alla fula ord. Men men :) Puss<3

2010-07-19 @ 23:23:12
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: ellen

hahaha, DU ÄR BÄSTSTSTSTSTS! Love you my little ponny!<3

2010-07-20 @ 11:26:54
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0