Testugan och regn.

Bilden passar så underbart dåligt men nåja, france iaf.
Hej raringar! Idag var det min sista lovdag och den har varit en väldigt bra sådan. Har kollat på satc en heeel del, gymmat, haft Malin på besök och promenerat i regnet med Malin och Elly.
Idag var som sagt te-peppa-schillerska kvällen. Tända ljus, gott te, skorpor, skön musik och gott sällskap! Hög mys faktor.
Hämtade Malin med min extrema moppepedo i regnet och lämnade Malin under ett stort paraply i regnet. Trevligt! Drog med oss Elly också så fick jag ju sällskap hem och tid med flickan, perfaa!
Nu ska jag kolla satc tills jag däckar och imorgon blir det upp tidigt och skolaaa! Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Mys med pepp och skorpor! Låter heeelt underbart som sista dagen på sommarlovet :)<3

2010-08-24 @ 18:34:06
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: åh, fint med håkan också. vi får försöka ses under dagen imorgon så får du berätta och så! gillade också matsalen btw. hehe. :)<3

2010-08-24 @ 20:54:22
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0