Pusta ut.


Kommer inte riktigt ihåg vems bilden är men finfin i alla fall!



LOOOOOOOOOV fucking LOOOOOOOOOV. Gott. Började nästan oroa mig för mig själv då jag nu de sista dagarna glömde så mycket, som en massa ord, tappade bort mig osv. Måste bero på stress! Nu ska jag vila en smula. Fast ska plugga på körkorts grejer till mopeden. Var och hade min sista körlektion idag. Farde runt i farlig trafik idag. Scary. Men klarade det bra.
Idag har det bart av till stan med alice! Hittade en lång, marinblå kavaj, tjusigt! Trosor i konstigt material och ett fräsigt halsband. Very good gummisnodd! Alice införhandlade vita converse (mycket tvek, men eftersom att alla lite mer udda färger skulle komma in i juli blev det det snygga klassiska! Sen blev det ju en vår jacka. Mycket snygg. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ohh! Det gick säkert jätte bra :)

Lov! Fuckin jävla LOV! Äntligen asså :) Puss på dig söt-Ellen<3

2010-04-01 @ 19:58:54
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0