Kalasbra!


Igår kväll när jag trodde att jag skulle sitta ensam kom det två små filurer hem till mig. Innan dem stacki n sina fat heads fixade jag och ordnade till hela mitt golv till en enda stor feeest. En massa ljus, kuddar, påskmust, lantchips, flaggor, skor, sugrör, persilja, musik och meer. Tänkte att när vi ändå skulle gör något borde vi göra något vettigt, som att FIRA DOCSEEEEEN. De fyllde ju för tusan 50 år igår! Happy b-day to you darling. Min andra hälft. Mitt ligg. 
Det blev i alla fall mycket lyckat. Pussen


Mys till hundra.

Anna&Elins otroligt fräna ljus i mitten där, haha! (fick det på min... 13års dag kanske? mjao)

Söta anna!

och Linnea snygg!

TRAGICMAGIC




Lite mysiga b-bilder. we like. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Verkligen mys kväll med allt du fixade med :) Dr martens! Haha ditt andra hälft. Ditt ligg :) Pusss<3

2010-04-02 @ 13:30:31
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ohh sååå mysigt du hade gjort det! :))) men är det fest så är det! :D<3 väldigt vacker bild på mig, höhö. ser ut som om jag gråter;) haha!

puus på dej ♥

2010-04-02 @ 15:48:05
Postat av: ellen

Haha, nej det gör det ju inte alls! Söööten.<3

2010-04-03 @ 13:12:20
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0