Singing lalala.





Hejsan! Idag har det varit en jäkligt skön dag. Vaknade upp vid åtta, åt frukost vid gossip girl, tog det lugnt. sen åkte jag och elinpiggelin till nti media för att kolla in skolan. Den var så liten och mysig. Där fanns foto- och filmstudio. och de snackade fika hela tiden. Haha. Ja, men den skolan verkar som en sådan skola man skulle känna sig trygg och hemma på. Ett alternativ, absolut!  Sen gick jag och elin och kikade Docs och jackor. Efter åkte vi till Haga och fikade. Mari och Anna joinade! Satt där en lång stund och pratade om allt möjligt.

Nu måste jag banne mig öva till matte provet imon! Puss

Kommentarer
Postat av: Mari

Det vart mys :) mehe<3

2009-09-25 @ 11:01:01
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0