broccolipaj.



ypperligt snygg,

idag var det so prov. Snart tennis. Philip stackarn är lite krasslig så det blir inga kalaspuffar där inte. Själv försöker jag förinta finnar. Pretty hard. Men de ska inte vinna. AAARGH!
Imorgon blir det syn test för att få ta eu körkort. yeeahj. Älsklings göran nu (heearts)
Min krigsskadade nagel börjar växa ut lite. Helt fel. Men nageklipparen ska hjälpa oss på rätt väg. Ruumpaaah. Hihihhi.
Puss

P.s

Svårt val här. när min födelsedag kommer vet jag inte om jag ska köpa dessa snyggingar. eller nöja mig med mina sjuksystrar som är ett par kängor, liknande doctors. Svårt. De är svarta. Så om det blir dr. så blir det mörkblåa. What do u think?

Kommentarer
Postat av: Mari

I think dina sjuksystrar är fasligt fina, men blåa doc's är ju fina så det gör ont i ögonen (emma burkar säga så när hon ser några doc's HAHA). Jag tror det är bäst att göra så du känner.

EUKORT!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D nu får du se i fall du är blind :D<3

2009-09-30 @ 07:51:02
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Ellen

I CAAAAAAN SEEEEEEE. wiho, alla rätt baby! jaa she's right :O :O<3

2009-09-30 @ 19:10:57
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: gabriella myrbäck

jätte bra blogg, åhh så duktig är du!! jag älskar dom skorna på bilden, sjukt snygga!

2009-09-30 @ 20:37:37
Postat av: Ellen

näämen, tackar!

2009-09-30 @ 20:47:34
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0