tudiluu,



Hellohejsalutheey.
ska jag anstränga mig och slå upp franska boken snart kanske? Ska bara gäspa några gånger till.
Jag luktar clementin. Är rätt mätt. Har torra händer. Nämen, här står det ju lite handkräm. Bra bra.
nu med mjuka och kladdiga händer kan jag fortsätta mitt lilla meningslösa snack. För det händer inte så mycket. Går i skolan, kommer hem, datorn och sedan plugg. Man kanske borde variera sig lite... Men på måndag är det prao i en vecka och sen lov.
Nu ska jag göra så här: lämna över datorn till carl. Gå ut på balkongen och ta tio andetag. In och göra fem upphopp. Spela en låt på gitarren. En låt på basen. Andas ut och sedan plugga som en jävel. Puss

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag har kommit på en sak, det var ett riktigt bra upplägg det där med ut hoppihoppi sen speli speli och sen plugg, man blir liksom lite gladare innan man pluggar hmmmm. Ååååååååååååååååååh finfinfin filur på bilden, I'm digging the glasses dude!

2009-10-17 @ 08:55:53
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0