Honey.



Idag har jag tagit mitt första dopp. Med anna. I havet. I underkläder.
Vi tänkte ha en mini picknick vid havet. Poppade lite popcorn och slängde ner lite kakor och läsk i en väska. Sen åkte vi iväg. Vi valde en ensam strand. Vi gick först ut med jeansen upp vikta till knäna. Sen åkte de av. Gick ut till låren. Sen ville man bara slänga sig i vattnet. Men vi tänkte smart, så vi tog av oss. Haha, det var kallt! Men vad gör man inte för rubriken. Och när man får adrenalin kickar. Sen låg vi i sanden och torkade.

Kommentarer
Postat av: Mari

Mysigt det låter! :D jag vill också bada! har bara svettats hela dan när jag städa mitt rum :( det börjar bli rent Ellen HALLELULIJA! måste hitta på något snart din nomad<3

2009-05-23 @ 23:42:30
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0