Anholt, Danmark




Nu sitter jag i Anholt, skandis pardadis ungefär. Vita stränder med den härligaste sanden. Annars är det väl inte jätte speciellt. Men mysigt. Igår cyklade vi sju som är med på båten. Vi åker runt i en malö 38. Riktigt fin båt. Förhoppningsvis hoppar Linnea på om några dagar. Då blir det kalas :) Ska dra vidare till Grenå idag om några timmar. Innan dess blir det några dopp till. Jaa om jag ska ta och försöka förklara mitt liv just nu så blir de dessa orden: segling, sova, bada, äta, femhundra (kortspel), äta, promenader, äta, cykla och kolla in båtar.

Pusspuss

Bilderna är från Nice

Kommentarer
Postat av: Ojja!

HEEEJ!!! Ville bara säga att jag försöker ringa er typ varje dag och varje timma, men det går inte :( Saknar er massor!! Hälsa till min familj och fråga om tvätten ska vara på 128 eller 129. Puss puss!

2009-07-16 @ 21:06:01
Postat av: Mari

Ojja! :D



Hahaha hej Ellen! :) Du lever loppan, jag har bitit mig i tungan och ska på harry potter imon och kanske ska jag klippa mig i killkort. haha. När du kommer hem blir det äventyr!!!!!! :D hahaha <3

2009-07-16 @ 23:59:02
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna Bus

Oh så mysigt du har :)

Sv; var hos han david och hunden är soet ;d puss <3

2009-07-18 @ 00:49:21
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: ellen

Sv till Ojjaojaaheeej: Ohh, saknar dig också :D 129 (i) Hörde ngt om att du var granne med Annika Andersson, niiiiiice. Be henna dra ngra skämt ;D Pussss



Sv till mari: Heeejheeej Jag vill också se pottan :( jaaa killliikent<3



Annnnnaaa mys. oooh :D<3

2009-07-19 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0