Igår.




Denna dagen var jag med sebastianleopard. Min tejpman. ja han har riktig känsla för det där med tejp! När vi satt och åt våran lax kollade jag ut genom fönstret och kollade som vanligt på solrosorna. Så då var vi bara tvugna att ta kort. Eller jag var bara tvungen. eftersom jag funderat på detta länge. Nooothing but the truth! Lalala. Så vi smög ut med våra fina hattar. Då kom alice körande. Nej men bredvid sebastians moooder :) så då tog dem med han. Jaha. så där stod jag ensam med kamera och två hattar. Men vad gör man. Så jag tog ett kort på himlen och gick in. Och jag var lite extra förvirrad eftersom det började regna ur just det molnet (fanns nästan inga andra moln) :) Sen stack jag till mari med pakeet. Ett fotoalbum med massor av fina minnen! (m.m)









vi hade en väldigt mysig kväll. Godis i maaaassor! Samtidigt såg vi bara filmer där männsikor spydde lite här och var. Mysigt (L)


Lite senare vällde det in folk. Mari fick rosor av the romeos :)


Kollade fucking åmål och lite torkel i knipa.

När alla gått hem funderade jag och mari på det där ordet att sova. Men det blev en av de finaste filmerna istället. Nick and norah!

På morgonen vaknade jag vid åtta, läste elle och komunicerade med tejppojken. Mari vaknade, gjorde toast och kollade en Audrey Tatou film! Åh, love her.

Det var jätte mysiga dagar. Puss

Kommentarer
Postat av: Sebastian Larsson

Va e de för en drogad jevel me hatt??? :O <3

2009-08-30 @ 21:27:42
Postat av: Sebastian Larsson

Va e de för en drogad jevel me hatt??? :O <3

2009-08-30 @ 21:28:06
Postat av: Mari

Men lilla sebastian det är duuuu! :D<3

Hahaha du tar alltid de finaste bilderna på mig en med föddtalang ;)<3

Meee or audrey? :'$ haha älskar dig i alla fall! Tack så hemskt mycket för den bästaste presenten!!! :D

2009-08-30 @ 21:37:12
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Mari

Men lilla sebastian det är duuuu! :D<3

Hahaha du tar alltid de finaste bilderna på mig en med föddtalang ;)<3

Meee or audrey? :'$ haha älskar dig i alla fall! Tack så hemskt mycket för den bästaste presenten!!! :D

2009-08-30 @ 21:37:39
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jag och Elin kom och typ förstörde eran kväll! :) Men det får ni faktiskt ta hihih :D puss <3

2009-08-30 @ 21:40:23
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Ellen

Anna: neehejjjejejejej då:D Ni är för söta. mihihhi



Mari: jaaa, hur kunde du veta dt? :O gillar korten i albumet :D<3

2009-08-30 @ 21:51:50
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0