Idag är det sol men vi har gråa moln på himmelen.

image1816
Ok. Så här är det; Jag har skogs teve (kanalerna 1,2,4,6 typ) och jag lider av det så där lagom mycket. Eftersom jag gärna vill följamånga serier som alla pratar om. Like; Gossip Girl... Och sånt roligt.
Igår var jag hos min fina kusin i Borås. Vi smaskade på räk smårgåsar och åt glass i stora lass. Det var mycket trevligt! :) När jag skulle hem fick jag med mig Desperate housewives boxen (den första säsongen) eftersom jag aldrig sett den. I morse  setg jag upp, åt fruksost och sen la jagmig bekvämt i soffan och kollade på de 4 första delarna. Och jag älskar serien redan. Så mysigt härlig.
Ja det var väl det jag hade att berätta. So have a good day, du hittar mig vid teven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0