Just nu.

Har jag ändrat min lilla text som står där uppe i det vänstra hörnet.

Just nu sitter jag och fantiserar om gummistövlar, klänninar och paraplyn i underbara färger.
Det ösregnar och jag sitter i soffan med ett tagentbord och en mus. (ingen riktigt mus, var inte rädd x)..)
Har uppe projektorn som är inkopplad till datorn. så det är lite kul.
Jag sitter även och tänker på att Ariel i Lillasjöljungfrun är väldigt söt.
Vilket liv jag har. Sitter i pyjamas.

Såg på Jerry Maguire igår. Gjorde du det?
Den var verkligen en sån där konstig men underbar film.
image1399

Och här är den lilla pojken i filmen som jag blev helt kär i. världens sötaste pojk i universum.
image1400 aww<3

Kommentarer
Postat av: Mari

naaa va söt

2008-01-26 @ 18:39:42
URL: http://cerise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0