Hello.

Nu sitter jag och fryser i shorts. Det är as kallt. Men orkar inte sätta på mig ett par brallor x).
Det är mörkt och det regnar ute. Jag har läxor jag inte orkar göra och jag är hungrig. Är trött också. Lite jobbigt faktiskt.
Har tennis idag. och vet inte riktigt om jag gillar min nya tränare eller inte. Han klagade lite för mkt. och hav favvolireserar en i gruppen. kul, kul. Men gillar den nya tränaren på Fredagar. Han är bra.
Mina händer är iskalla. skulle gärna vilja resa till landet *Ingen stans* :) (från Peter pan)
Jag har också upptäckt att jag är lite väl beroende av socker. Så tänkte stå i mot i några dagar. kansle.. kanske inte :D haha. Nu ska jag bara sitta och kolla in roliga saker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0