Hej.

image1525

Hej alla glada, ledsna o trötta.
Själv är jag ganska trött. har SO-prov imorgon. orkar inte :S Men aja. Måste öva! Tänkte bara vila upp mig lite innan. Fick min FRIDA-tidning idag.. lite kul. ska nog lägga o läsa den lite ikväll lr något. Lyssnar på Rooneys låt Calling the world just nu.
De är väl 4 veckor till påsklov? Tror de... Det blir skönt. men längtar mest till sommarlovet då jag ska trippa runt i små klänningar och korta shorts på segelbåten.
Nu är det helt grått i Götet. Blir ju så trött av det. Hjärnan känns helt seg som en skumtomte. Det lät lite skumt :)

Ha en bra dag, pussar, ellen.

Kommentarer
Postat av: Elly

puss

2008-02-19 @ 17:03:31
URL: http://ellyandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0