Hej.

image1508


Hej hej. Nu är jag hemma! Jag har nu denna vecka spenderat min tid i; Danmark, Tyskland, schweiz och italien.
Jag var i danmark o tyskland på vägen dit eftersom vi har bilat. Danmark när vi åkte stenaline och tyskland när vi sov över en natt. OCh så har vi ju åkt skidor i Schweiz o Italien :) Kul, kul.
Kom hem kl. 5.00 idag. Vi åkte från schweiz kl. 7:30 på morgonen o nådde sverige då kl. 5.00.
Vaknade typ nu. ah... skola imon.
Vi har haft det underbart :) Sol (inte ett endaste moln) varje dag! Och jätte bra snö. Fast hatade italiens toaletter! Fy va hemska de va. Ett endaste hål i marken! Fick typ panik. haha! Så jag gick på toa i schweiz där dom har lite vett.
Vi åkte med två andra familjer. Jag och min kära Aurora gick på spa i fredags :) Det fanns på hennes hotell. Och vi var helt ensamma med flera olika & roliga maskiner :D Vi tyckte det var kul med den turkiska ångbastun. OCh bubbelpoolen... o Massage duschen. Helt ensamma :) så gissa om vi hade kul. OCh det var jäkligt lyxigt där också :) stora ljus blåa pelare och stora mälningar. mysigt, mysigt.
Vi bodde bara lite jobbigt, Upp för typ tusen trappor! men fick ju lite motition ;)
Jag tänker nog lägga upp lite bilder på resan senare. orkar inte nu. Så då får du se Matterhorn berget :) de som är på toblerone paketet :D kul, kul..
Har levt på pommes frites, lasagn* och friterad mat. Fast lite mer om man säger så... ;)
Zermatt där vi bodde är värsta snobb stället ;D Man kunde inte köpa något för de va så dyrt! Typ en klocka för 2 miljoner såg vi. och en penna för 100 tusen :D haha..

Men orkar inte skriva mer nu. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0