Shopping i Västerås

Hej, Nu när jag var ledig från skolan på måndagen och Tisdagen var jag i Västerås hos en familj vi känner. en av dagarna åkte vi till stan. eftersom jag rensat ut nästan hela min gaderob behövde jag mer kläder (behöver mer kläder nu också). Här det jag shoppade:

image75
En klänning från H&M som kostade 98:- Skiiit billigt ^^

Och en till klänning från H&M som kostar 298:-
image84


Här är en bättre bild på den blå klänningen som jag köpte:
image78

Sen köpte jag ett jätte fint halsban på H&M som kostade 39:50:- ^^ det är två handbojor som ni kanske ser. man kan öppna och stänga dem :P
image79

Sen köpte jag Lite saker på Lindex:

Ett lipgloss som kostar 15:- det är Bubblegum lukt :) det är även uv skyddat och det är E-vitamin i ^^
image80

Sen köpte jag ett svart nagellack som kostade 25:- från lindex:
image81


Sen köpte jag den här underbara tröjan från H&M som jag har på mig nu:
den kostar 98:-

image83
Nu var det slut

Kommentarer
Postat av: Mari

´Va fina saker du köpt^^

2007-05-02 @ 19:07:07
URL: http://cerise.blogg.se
Postat av: Kelly

ååh..regnbågs teen är jag ute efter ju! :-) *avis* Gratis gen grejen, det är gratis och jag tog Lovefilm grejen att prova på, då fick man 1 poäng :)

2007-05-03 @ 15:10:33
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0