Helvetes porten & Paris

Blandat från gbg med bra personer och bra platser. Som lite museum och Hells Angels t.ex.
Sen packade jag mina väskor och  åkte iväg en vanlig torsdag till mmmm Paris. Utsikten från Georges läjja, där jag fick stanna hela helgen.
Första kvällen besökte jag Palais de Tokyo och blev inte besviken. Fint med museibesök på kvällen.
Promenaden hem var jag inte heller besviken på.
En lördagsmorgon med matmarknadsbesök.
En vinbar.
Köpte med oss maxade mackor.
Som vi åt vid kanalen.
Därefter blev det en Secousse på Comptoir.
Le Kitch. Hett inne på baren
Alltså de små pingvinerna i drinkarna <3
Favvo-bartendern var på plats
Vår lille sunkbar hade skaffat gungor, helbra tyckte vi
zup
Kanske man ska köra ett par regenbundna besök till Paris bara så där ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0