Dagens fångst: En påse med poses

I lördags fixade jag och trixade med hår & smink inför studentbalen som äger rum imorgon! Mari kom först och hjälpte mig med papeljotter, men blev mest fluffigt utan de lockarna jag var ute efter. Så satte upp håret i pincurls efteråt! 
I väntan på att pincurlsen skulle göra sitt! Får se hur jag ska lyckas få samma frill imorgon eftersom jag gjorde en massa olika trixi lördags, ehwehe.
Tog ut det bakre och tyckte ändå det såg helt ok ut med den uppsatt. Men fick stoppa mig och tänka: "NOT THIS TIME" och:
Viola! Lockar överallt
Hade min nya sidenkappa/klänning!

Posade i varje hörn av vår tomt. c00l light tänkte jag och putade.

Oskyldig.-.-.-.-
WILD. Ha-ha.. Ne. Och då kanske man undrar, står hon i en fotostudio hos Chanel eller vad händer??? OBSOBSOBS! Nä människor, hör och häpna, en vit vanlig vägg!!! Alltså kan man göra detta hemma. Om ni är så lucky och har en vit vägg d.v.s.
 
Imorgon är det bal och jag ska ha fördrink hos mig med åtta andra små peppade människor. Då ska papa J bjuda på färgglada drinkar och salta pinnar (ne har allt sett de festliga snacksen i skåpet!!!). Efter vuxet mingel (förtutom min baldejt Oskar, för han är pepp på att vara odräglig) blir det bal på slottet (på Valand..). Jag som är balvan sen Bryssel säger "pfff", är la van. 
 
Nej, jag är jättepepp! Ska peppra med glansiga balbilder här någon gång i mitt liv!
 

Kommentarer
Postat av: claaaarpan

hahhahaha balvan!! puss på dig!

2013-05-20 @ 20:55:47
Postat av: Anna

Vad fint med all lockar! Galet snygg också för den delen. Saknar dig, mysilysi

2013-05-23 @ 16:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0