På en liten semester.

Är super dålig på att uppdatera. Men vill blogga om trevliga saker som hänt och inte bara om de mörka dagarma som varit nu i de tråkigaste måndaderna (det har såklart hänt en massa trevligt, men tyvärr har inga vackra bilder fångats då). Den roligaste händelsen ägde i alla fall rum på sportlovet då jag och Tove åkte med mina parents till Corvara i Italien för att glida i backarna och dricka öl! Gjorde en liten småtrevlig film som sammanfattar resan på något håll. Varsegoda! Och bry dig inte om att kolla om du inte vill se mig och Tove med förvrängda röster, rörlig toa eller bakåtgående liftar. 
 
Har ju inget att göra med resan men tycker det ser ut som pappa hittat ingången till Narnia ellerl liknande. När han egentligen bara gräver i fisen. (Haha ja det är så den heter i vår familj...) 
Hämtade upp en annan fis och körde mot Trelleborg för att ta nattfärjan till Tyskland! Här är lyxhytten.
Så här kan man se ut, då får man vara svartvit också!
Mamma co-captain. 
Några av mina aktiviteter. Det jag gjorde på ett ungefär. 
En ledzen kitty. Jag försökte väl mest få vara en del va denna bild. Lyckades!
Kom fram till Innsbruck i Österrike och vi fick ett fint litet hotellrum för oss själva. Åt god middag på en rejält Österrikisk restaurant och vandrade längs de tomma gatorna, när det inte studsade förbi fulla ungdomar i lederhosen då förstås. 
DET här var alla bilderna jag tog. Alltså chockad. Men filmade ju mest. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0