Vad sägs om en en omgång till med studentbilder?

Första gången på bloggen, men överallt annars på internet vimlar det av studenterstudenterstudenter. MEN jag tänker lägga upp en drös med bilder ändå! Fyra studenter. Jag. Elin. Anna. Mari. 
 
Min student 29 maj 2013
Jag & Frida piffiga (ha) & peppade tidigt som attan på morgonen innan champagnefrukosten! Champagnefukosten hölls i Majorna hos bästa William! Det bjöds på våfflor, jordgubbar doppade i choklad och annat gott! 
Utspringet!! Hojoj what a feeling. Speciellt peppen precis innan innanför dörren.
En liten Ellen & en stor Ellen. Hade så sjukt ont i käkarna här.
Skulle försöka prata med Carl över skype, men hörde inte ett knyst, så skrek allt jag ville säga och la på. 
heyheyhey.
Flaket! Fyfyfy vad kul. Vill alltid dansa på ett guppande flak! 
Stolta språkare!
Hade en giant mössa hemma hos oss! Sjukt förvirrande för alla utomstående. Funfunfun.
Sofistikerat mingel på balkongen! 
Sen var det studentfest på Clooney's! Jag & Fredrik tvistade en himla mycket. Därmed är jag förvirrad av bilden, ser mer ut som en slags exotisk parningsdans av något slag. Ah eh, sjukt kul fest i alla fall!!
 
Elin student 31 maj 2013
Sen var det Elins tur! 
Eta bajs.
Randiga supportrar! 
Internskämt
En jättemysig mottagning i trädgården!
 
Annas student 5 maj 2013
Anna sprang ut från sin skola Krokslätt och var såhär fin och glader!

Först sprang de ner i denna glaskonstruktion och inga brutna ben som man skulle kunna tänka sig.
Finafina familjen! 
Björnligan! 
Mari & Elin!
Så här mycket har vi inte umgåtts på länge! Helbra!
Naken... Man blir ju stolt! 
Mottagning! 
Ey jag bjuder.
Alex, David & Mari! 
Hand, pump, hand pump.
 
Sist men inte minst: Maris student 11 maj 2013
Fin!! 
Utsrpinger var på Rödasten! c00l place 4 photoshoot
Dagens supportrar! 
Annie, Mari & Oskar! 
Flak. Mycket sprutti
HAHA. Detta är det bästa bildspelet, 2 parts. Part 1. Konfetti, Maris blick <3
Part 2. Konfetti, Maris blick <3
Mottagning i trädgården! Vi fick hugga oss genom denna glassbomb. Värt! 
 Mari & Malin! 
A babydawg.
 
Nu är vi alla ute ur gymnasiet! Tack och hej för oss! 

Kommentarer
Postat av: Mari

Bästa fredsbarnsstudenter!
(Himla fina bilder också ELLEN!)

2013-06-14 @ 19:27:58
Postat av: Anna

Så mycket kärlek till er, fredsbarn. Håller mer Mari, så fina bilder!! (Haha, Maris blick <3 bästa jag beskådat)

2013-06-22 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0