Livskris från helvetet

Igår kom jag hem från en veckas konstant dräggande på Emmabodafestivalen! Var ett med smuts, öl, högt ljud & knäckebröd. Hade en grymt stort camp detta året & jag har fått dansa i tre år till bra musik tills solen gått upp. Har en del bilder på min engångskamera, så det är jag pepp på att framställa. I alla fall, nu när jag är hemma igen börjar livskrisen. Vad fan ska jag göra nu. Way out west om en vecka. Ska man gå? Pengarna börjar sippra ut genom mina allt för håliga fickor och jag har ännu inget heltidsjobb till hösten. Så idag är en dag jag saknar året i Bryssel. Kommer putta ut en hel del bilder och sörja att det kapitlet är slut i mitt liv ännu en gång. 
 
Att man inte har en bra tennisplan i trädgården längre. 
Finaste vinterslottet.
Paris. <3
Bryssels centrum. Åh.
Alla parkhäng i Waterloo.
Versailles. 
Mitt rum. 
Allaallalalallallalla fina människor. 
De här. Mest. <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Clarpan

Åh brussels...fan va man saknar det! Hoppas allt är bra i Paris! Ska följa dig intensivt. Puss <3

2014-02-12 @ 17:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0