Tvåtusentretton aha

Nyårdsdagen & d e niz. Vart i en bubbla hela dagen med game of thrones och... inget mer. Den som stör dör. 
 Fick ett micket fint muminspel (änglaspel) av mamma som står och snurrar långsamt i fönstret. 
Årets julkort från Mari med familj! 
Lilla Julafton & pappa var på g! Ville verkligen inte släppa taget om sin nya pannlampa.  
Julafton, classic på Kalles. 
Det jag gör vid ledig stund (alltså hela lovet då). Dreglar över Khal Drogo, men he's dead nu och vet inte..
Frida med skammlig bakisfrukost på McDonalds, vilket resulterade i att vi båda mådde illa hela dagen sen. 
Kollat på Bonnie & Clyde.  
Igår var det Nyårsafton och det här är min fina nyårsaftonkamrat Jenny! Vi gick mot den tråkiga strömmen och hade svinkul istället på Henriksberg! Hurra!  
I söndags var jag äntligen och såg The Hobbit. Var bara tvungen att lägga ut denna fabulösa bilden på Ian McKellen. Hjärtahjärta.
 
Lite smått jag sysslat med under lovet. Ska forsätta njuta av att vara i bubblan nu. Peaz

Kommentarer
Postat av: Marinski

Varför är min familj inte lika fab som Mckellen?!

2013-01-02 @ 01:18:25
Postat av: elleninbubble

alltså nej dör så fabz!!!

2013-01-02 @ 12:22:09
Postat av: Marre

Janne the sleeping beauty

2013-01-09 @ 22:23:43
Postat av: Marre

Janne the sleeping beauty

2013-01-09 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0