Festival 4-evär

Emmabodafestivalen detta året var fabfabfab. En vecka av fab. Okej, inte så fab, svinsnuskigt. Men fan va fint. Har några få mobilbilder, men fler kommer med engångskameran sen. 
Pussy garden var vårt eleganta camp med bord, zebramatta, blommor och en massa stolar. 
Pepp-frida & thug-tove
mHm.
Tror jag alltid ska.
Utslagna. 
 
Way out west var för några dagar sedan och var minst lika bra som Emmaboda, fast på olika sätt då förstås. Musiken, mmm.
Öl-piercing & Tove i motljus
Lyckades få upp denna bild på en av storskärmarna vid scenerna, yes! Fäjmås.
En öl-Tove och så fyller jag ut med en bild från sista nattens efterfest med gosisar.
Håkanhåkanhåkan. Allt satt rätt under denna konsert. Fan vad bra. 
 
Nu efter två festivaler är typ all min livsglädje utsugen. Sådant som man får ta om man har för roligt under en längre tid. Nu ska jag fokusera på jobb, körkort och sådant spännande. Kul. 
 
Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Anna

Allt ser fab ut. Så avis är jag. Fab-tjej är du. puss

2013-08-18 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0