Ah oki ne


Hej. Kompletterar med lite gamla bilder som jag tycker om. Från Bryssel & Kåris. Saknar båda. Idag var det en sådan där dag jag slutar grymt tidigt och tänker, shit vad effektiv jag ska vara. Men ja, slutar ju med att jag inte gör något jag planerat att göra. Vi säger att det är okej. Övar i alla fall tyska, och tycker det är ganska fult att jag ens läser språket? Fast tycker mest att det är lite småtrevligt. Kanske kommer till hands i, låt oss säga, Berlin. Ah så får det bli. Ein groß Bier bitte. Funkar bra. 
 
Babah

Kommentarer
Postat av: frodo

ey din boob är fan helt perfa här!

2012-10-23 @ 22:06:03
Postat av: ells

à la naturalle

2012-10-24 @ 19:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0