Mantelmåndag.

I dag är det måndag & jag har motionerat (klappklapp) med Elly & tagit hand om morfar. När det tog slut på festligheter kollade jag istället genom lite bilder från senaste tiden och bestämde mig för ett litet inlägg. Update: ca 4 timmar senare - nu har jag även hunnit ha syskonkväll med Carlbanan. Vi har handlat, ätit tacos & kollat på film, mmm kvalitetstid! Nu ska jag göra klart inlägget, party. 
En solig kväll förra veckan bjöd jag hem Josef & Annika på hembakad pizza på balkongen! Parkerade oss och satt kvar tills solen gick ner.  
På torsdagen förra veckan mötte jag upp Mattis i stan för en fika och häng vid kajen! 
Efter jag träffat Mattis träffade jag Tove & Jenny. Vi köpte maskar för att på fredagen var vi bjudna till en maskfest!  
 På lördagen tog jag, Frida, Jenny & Fiona båten ut till Tove på Kårholmen för att vara med på deras årliga Pubafton. Det var 50-talstema & vi gick inför det.
Haha, åh, DJ-Duon Tove & Fiona fick ett fint skynke.  
Dansade & dansade för de är så duktiga!  
Dagen efter hade Frida en väldigt fin lock i håret och såg väldigt badass ut!  
Tove fick äntligen visa upp sina wakeboard-skills & Frida fick visa upp sina icke-skills.  
Naken bryd.  
Tove festade till det med ett målat ögonbryn. 
 
Lite så har det sett ut! Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0