Julemys

Fångade två talgoxar in action. Inte så bra in action men hey, man kan ju låtsas. 

I torsdags blev det julbak för hela slanten! Jag, mamma & Frida. Mådde så illa av all choklad, utan att äta den. 
Mamma, koncentrerad på alla bilder då det var strul med temperaturstickemojen. 
Fina Frida! 
Glak, koncentrerad. 
Frida gjorde lyx praliner och jag gjorde shitkorvs i plast.
Nu är det bara granen som ska in och pyntas, sen är det jul i hus. En vecka kvar what. Hade föresten världens mysigaste julemys med fyraåriga tennisbarn igår (första gruppen tidigt som attan på morgonen). Hade tio små pojkar som livligt diskuterarade årets Greveholm med mig. De blev helt till sig & jag med förstås.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din skitkorv är ju lika fin som våra chokladbollsbajskorvar åååh vilket mästerverk!<3

2012-12-16 @ 16:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0