Bumpi

Tre dagar kvar till julafton! Ska bli himla fint, släkten samlad i Borås. Kalas! Kör iPhonebild-racet ännu en gång. Bilder från den senaste veckan/veckan före. 
Jag & Tove unnade oss nachos och blev bjudna på cola på köpet! 
Sedan gick vi i Haga, stötte på Elsa Billgren & de Wolfe! Sedan kollade vi in vad Emmaus hade att erbjuda. En Kalles Kaviar-telefon!!! Dog lite. Köpte. Bevarar.
Gick ett gäng efter skolan för att kika på Världskulturmuseets utställning "A day in the world" för Geografiuppgift.
Efteråt fikade vi på vänner med vänner ehheh. Arthur demonsrerar hur den "perfekta kyssen" går till. 
Måste säga att jag blev impad. Duktig kille det där. 
Var på Constantinoples releasefest på Fängelset, så duktiga! 
Var på promenad en dag och fick en vän på vägen. Han följde med en bit. Roande. 
Efter julavslutningen i onsdags tog Anna & jag en rejäl fika på Husaren för att fira! 
Fin! 
Igår tog jag & Josef en födelsedagsöl i efterskott då pojken fyllde år i måndags! Lyxade till det med Linnéterassen. 
Anna & Annika på källaren! Där spenderades resten av kvällen. 
Victor & Viktor var "kärleks"fulla.
Maris bild från i onsdagsnatt. Jag & min familj. Vi ser ledsna ut, men så är inte läget. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0