Ensemblespel

Emmaboda 2011.
Var sjukt pepp på Hulstfred nu till sommaren. Men igår upptäckte jag med stor beskvikelse att Festivalen hålls några dagar innan jag åkt hem till sommarlovet. Typiskt! Kanske det blir Emmaboda igen. Får se hur det artar sig, det var ju en mycket bra festival, så ett gott alternativ.
Slutade sent idag då jag hade Ensemble (En kurs jag glömt av att det är en kurs, då vi spelar i band och bara har kul. Plus lyckligaste tjejen med basen i handen varje gång). Och vi spelade upp dem låtarna vi hållt på med hela hösten förra veckan, så nu började vi med en ny låt! Ska spela "Don't stop believin" (egentligen Journeys låt) i Glee's version. Så himlahimla kul då vi har en massa tjejer som är grymt duktiga på att sjunga blir det en riktigt bra effekt med stämmor.
Tror det kommit ny säsong med Glee, följde så bra förr. Måste ta mig i kragen och leta upp. Är ju så mysigt att kolla på. Plus min största kärlek till lilla Kurt.
Puss

Kommentarer
Postat av: cecilia

MEN WAAAA, KOM TILL HULTSFRED ÄNDÅ!!!!!!!!!! KOMMER BLI BÄST!!

2011-11-30 @ 18:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0