Crystalish castle life.


Jennifer & Clara chillar på dillen i mitt rum.
Hejhå! Idag började jag dagen på Svenska B! Verkar vara en go lärare, toppentoppen! Därefter hade vi någon slags leadership kurs som vi ska ha var sjätte vecka. Tydligen så räcker det inte med höga betyg sa dem, nu fan ska vi fajtas om framtidens bossplejses. Eller eller.. Sen hade jag Företagsekonomi på engelska! Så se hur detta går. Kanske slutar med att jag blir världens business woman. Så akta er!
Älskar att vi får varma mackor/toasts vid sidan om lunchen, heaven! Sen finns det altid vindruvor och all kind of fruit. Rätt chillepille. Ska tvätta om en stund! Känns som en bra grej att kunna typ. Sjukt många på boardingen som är ute och partajar idag (och igår) hmm. Känner att det är lite gott att hålla i pengarna på vardagarna, plus jobbig skoldag imorgon! Fan va vi tvättmedlet ska sprudla och skumma! Kan ju bli hel cräjzy.
Cousecous.

Kommentarer
Postat av: tuffs

alltsååååå dude, slottet är ju bara föööööör fint orkar inte. prince ellen lives there

2011-08-23 @ 21:23:28
Postat av: Anna

Så akta er (hackning på gång, du vet rapar pojkarna eller vad dom heter) Lyx med vindruvor och allt det där ju!! Håll i pengarna, kvinna! Puss

2011-08-24 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0