Varför halsade jag nyss två koppar kaffe?

Hola amigos! Sitter här nykoffienard och kollar lite satc. Lite.. ljuger som en med beroende problemos. Har redan sett hälften av boxen. Ehm, ehm.
Idag fick vi sheman och jag snackade med fler. Gillar verkligen klassen! 25 tjejer + sju killar = excellent. Eller? Blir till att vänta och se.
Imorgon fyller den gamla och gaggiga brodern arton glittriga år! De ska vi fira med paket, sång och tårta och han med en framtid fylld med giftig saft. Underbart.
Nu babblar mamma om hy och datoranvändning? Är tydligen ett datoralko. Jaha. Får väl dra mig innan min hy poppar igen. Ciao foxes





Kommentarer
Postat av: Johan

TUFF VÄSKA

2010-08-25 @ 17:53:25
URL: http://aconseguir.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygging du i snygging kläder! Trevligt trevligt med arton och giftig saft!

Kan jag låna den boken av dig? :) puss<3

2010-08-25 @ 18:17:52
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0