lov, peeace





Åh, imorse vaknade jag långsamt, lästa lite, åt en god frukost sen satte jag på törnrosa på projektorn, kröp ner i soffan med täcke och bara var. Törnrosa är en så mysig film. Som att vara barn igen. Och det gillar vi (y)

Igår var det sista dagen på praoen. Sa adjö till alla små barn och stack in till stan. Träffade Linnea, hon åkte till Daniel sen åkte vi vidare till myrorna för att hitta mari. Hon hittade vi nergrävd och trött i tusentals böcker. Hihi. Sen tappade vi bort henne och åkte hem till mig för tacos. Ja, sen fortsatte kvällen lite överallt.

Nu schhhticker jag vidare. Puss

Kommentarer
Postat av: Mari

ME and FUCK/fackliteratur är ingen bra kombination, not a good combination. Let's take a vacation, men vi harju redan loooov ojojojojoj! pouh

2009-10-25 @ 09:01:56
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: ellyyandersson

schnygga bilder snygging!

2009-10-25 @ 17:22:37
URL: http://ellyyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0