Shushi,

Hejhej Sommar! I natt sov jag och tre vänner i min segelbåt. Vi hade köpt massor av exsotiska* frukter och en godis påse. Sen så spelade vi kort, badade sent på kvällen, kollade på film (What happens i Vegas) och myste. Det var jätte trevligt. På morgonen tog vi morgondopp och drack läsk.

 

Igår lite tidigare på dagen sprang jag och en vän till mig och letade efter sushi i hela staden ;) tillslut när vi var väldigt trötta klampade vi in på Pressbyrån och där Tjollahopp hittade vi en sushi låda :). Så gick det till när jag åt min första sushi. Det var helt okej. Blir nog av igen.

Sen imorgon ska jag och två andra se på Mamma mia på bio. Det blir kul. Och på kvällen åker vi ut med segelbåten även där med två vänner. Hoppsidejsi vad kul man kan ha ;)


Kommentarer
Postat av: matilda

jag tycker att sushi ser så gott ut (även om jag inte tycker om det) haha, vet inte varför! hur har din dag varit?

2008-07-10 @ 23:06:13
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0