Grattis bloggen!

Idag är det ingen helt vanlig dag, det är min kära bloggs femårsdag! Vi har gått genom mycket jag och lilla vaniljen, mitt ohändelserika liv som tolvåring, mitt liv som trettonåring, mitt liv som fjortonåring, mitt liv som femtonåring, mitt liv som sextonåring, mitt liv som sjuttonåring och nu snart - mitt liv som artonåring. Och allt detta i sällskap av körsbärsmari. Undra hur många kommenterar vi har mellan oss och våra bloggar?

2009
Från vår franska-photo shoot för tre år sedan, år 2009. Det året lade jag upp många, såkallade, "inspobilder", färgglada egentagna foton, bloggade om bandets första spelning, döpte inlägget om min konfirmationsdag till "Kristina jävlar", reste till Nice med mamma, fick mina efterlängtade docs (gue vad gamla dem börjar bli) och fick hjärtat krossat.
La upp ett flertal bilder på den här mannen, min undulat Joel.
Hade pizzaparty på golvet.
Sprillans nya.
Började även med stora bilder här på bloggen, bästämde mig för att det skulle bli mer av en fotoblogg.
År 2010 intresserade jag mig mycket för småläskiga bilder (gör fortfarande)
Åkte mycket cross och sov mycket hos Anna.
Experimenterade mycket med olika outfitsbilder, slet ut självutlösaren.
Spelade in bästa deckarfilmen med tjejerna.
Åkte till Budapest med klassen!
La upp flygande katter och drack kaffe mest hela tiden.
Slutade nian, seglade i kroation och gick på Arvikafestivalen - såg Babyshambles och blev kär.
Bananakidz.
Började på Schillerska och fick pojkvän.
Fick finaste vännerna! Varje solig dag hängde vi på vår trottoar i Haga efter skolan.
Mycket kvalitetstid på café.
Hängde mycket i Fridas lägenhet!
Var på Håkansignering med Tove och Frida!
<3
På besök i Fridas tredje hem, Orust!
Tove Rullberg.
Finbesök på födelsedag!
Påväg till Anna för masshäng.
2011

Vårhäng 2011 med Mari!

Kärlek.

Hemma hos Anna på påsk!
Hängde på Josefs balkong!
Picknickkalas för Frida! (Har lagt upp bilden minst tusen gånger snart, lika bra)
Himla bra gäng!
Frukost hos Tovetuffs!
En massa bra vårdagar! Mattis i Haga.
Åkte till Brest, Bretagne med Fransk sektion klassen, bodde i fransk familj och åkte runt på en massa trevliga utflykter.
Åkte till Williams stuga i Askim med killarna plus Tove!
Fick reda på att jag kom in på skolan i Bryssel, Mari fotade reaktionerna hos Elin och Anna!
Våra franska korrespondenter kom på besök! Jag och Ingrid gjorde små egna utflykter till öar med våra och sen gjorde vi en del annat med klassen.
Havshäng med Mari och Malin!
Carl tog studenten!
Orust med Frida och Tove!
Åkte till Korsika!
Carl och Nicke skaffade tatueringar.
Emmaboda!
Feint.
Mari, några dagar innan jag skulle fara iväg till Bryssel!
Sjukt nervös tjej och så kom jag hit, till Bryssel!
Träffade så himla bra folk!
Åkte på utflykt till Brügge, Viggo!
Haha Klara!
Jag och Linda cyklade till La hulpe för picknick!
Bra dagar inne i Bryssel!
Anna!
Sjukt varma dagar ända in till oktober!
Annam Klara och Kristin!
Åtta vänner från Göteborg på besök, även min födelsedagshelg!
Hade bästa lägenheten!
Halloween i Bryssel!
Halloween hemma i Göteborg!
Julpyssel på slottet!
Dansk julmarknad!
Jul i stockholm. Finafina kusinbarnet Leo. Mumsi
Sen blev det nytt år, 2012 och det året är i full gång! Jag måste sluta nu, håller på att bli galen - men vad gör man inte för bloggen!


Jag måste säga att jag är glad över min blogg eftersom det är som min lilla bilddagbok där jag kan kolla tillbaka på minnen lite då och då. Dock började ju det inte förrän jag fick min kamera, innan det var det tusentals små klädkollage och ointressante kändisinlägg, bezt.
Mitt första inlägg, tolv år, la upp en video med Jet - det firar vi med att lägga upp den igen. Hipp hipp hurra på dig bloggen!

Kommentarer
Postat av: Mari

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH jag har bieberfever på ballkongbilden, ser ju ut som JUSTIN! wwwwah fett. hemskt.

våra arkiv, hahaha bäst!

2012-03-05 @ 21:47:59
Postat av: Mari

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH jag har bieberfever på ballkongbilden, ser ju ut som JUSTIN! wwwwah fett. hemskt.

våra arkiv, hahaha bäst!

2012-03-05 @ 21:50:06
Postat av: Tove

Sådant himla fint inlägg, blir alldeles sentimental även om jag kommit in lite sådär på de senare bloggåren. Puss!

2012-03-06 @ 07:51:32
Postat av: Anna

Älskar att läsa dom gamla inläggen du gjort när du var i den där härliga åldern (alltså tolv/tretton)! Haha åh, älskar bilden då du berättar om bryssel. Fem år är inte dålig! Puss

2012-03-06 @ 17:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0