À demain, Paris!

Huller om buller kom det med några asmå favoriter från gamla inlägg, lika bra. Harry P. Men stör mig att jag inte kan reglera bildernas storlek här på macen? Eh bäjs.
Ja, det ligger kläder över allt och vi, 6 tjejer som ska fly till Paris i morgon hoppar runt och panikar lite smått. Men det är okej, vi blandar förstås ut det med mycket peppande osvosv. Har varit lamaste bloggen på länge - men på söndag (kanske) bombaderas bloggen med Paris-bilder! Hurrahurra. I morgon hoppas vi finna Paris med det utlovade fina vädret, sol och tjugo grader varmt! Håller tummarna och packar ner sommarklänningarna.
Vad har jag annars haft för mig.. har följt hårunderarmarna-debatten, har armhålshår över hela min facebook. Själv hade jag inte så mycket att komma med, synd. Har utnyttjat den mycket braiga utomhustennisbanan hela veckan, har haft FN-rollspel idag, formell engelska, uppklädd upp till tänderna med fluga, skjorta, kavaj, kostymskor och kostymbyxor. Himla trevligt. Var the UK i migrationavdelningen och fick i genom alla våra förslag, bra med vänner där ute i världen må jag säga! Satt och röstade i flera timmar, vilket blev lite smått långtradigt i slutet.
Ja, som sagt så kommer det vara tyst här framtill på söndag eller något sådant. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0