Semester med Tove!

I går tog jag och Tove färjan till Kårholmen för en liten minisemester från sommarlovet. Välbehövligt tyckte vi båda. 
Mari sov hos mig dagen innan, så här fin är hon! 
När jag & Tove kom fram slängde av oss kläderna och hade det skönt i solen. Så bra som det ser ut! 
Sen var det dags för fika!
Tove har nya, fräsiga skor från London!
Så himla fin bara. Vi var mätta och ville egentligen äta middag, så i hopp om att bli lite hungriga studsade vi runt på ön!
<3
Happy lama!
GGud vad jag tycker om västkusten. 
Sen var det dags för middag. En massa potatis i olika former. 
5.00 - både jag & Tove vaknade samtidigt, passade på att ta ett foto. Man borde åka på minisemester oftare! 
 
Nu ska jag göra i ordning mig för att sedan gå på spelkväll hos Nilla! 

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh detta var kult! Så fina bilder tar du <3

2012-07-05 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0