Barhopp och spontanrestaurang.

God söndags morgon! Jag har haft en riktigt grym helg och har kompenserat alla mina lama pensionärs helger nu. I fredags åkte jag, Clara, Kristin och Gabbi till Olivia för att göra oss i ordning där. Sen tog vi tåget in till Bryssel! Där mötte vi upp Klara och hennes två vänner som var på besök och där efter mötte vi upp Egil, Mikael och Nima! Letade efter en bra bar ett tag, vilket var lite tricky då det var fullt lite här och där osv. Men efter ett tag gick vi till en metalbar och träffade på sköna london killar som just varit uppe på den lilla scenen. Sen gick vi vidare och hittade bästa stället! Det var som en stor saluhall och sedan som en park mitt i själva byggnaden och fotoutställning längs väggarna och en fontän osv. Himla fränt var det allt! Tjejerna lämnade oss efter en stund för att gå och dansa. Satt kvar med killarna och sen rörde vi oss mot ett nytt ställe! Sov hos Olivia och fick världens lyxfukost dagen efter!
Slukade alla säsonger med sex and the city på några veckor. Ensamma Carrie i Paris.
Igår var jag peppad att sticka in till Bryssel igen. Men eftersom det är en bit kunde jag ju inte sticka in själv. Stannade och sunkade ner mig tills Frida hoppade in och frågade om jag ville hänga med till en restaurang dem bokat bord på för att fira henne, tackade jag och satt i taxin fem min senare. Var himla trevligt med mysigaste restaurangen och trevligt sällskap! Har verkligen inte haft med mig kameran någonstans denna helg. Den förblir mystisk..
Taggade tjej inför fredagen. Lånade Claras snygga tröja och halsband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0