Skamligt.

Då var vi här igen. Jag & en drös iPhone-bilder. Det är mörkt nu.

Isak & Tove, busiga på King's Head! 


Tove på tak i Johanneberg! She craycray.

Äntligen söndagsrep! Bilden blev så här festlig när jag råkade redigera "fel" --> "rätt"?

Kaffe & kaka alla dar i veckan. 
Te hos Tove. 
Drog på mig en släng av något influensaliknande förra veckan och drog igång världens kur. Gick ju bra!
C-vitamin kuren lönade sig & jag kunde hoppa ut på Andra lång med gamle Philip! Bara sådär grymt trevligt helt enkelt. 
Fikamys i Haga med Josef & Tove!
I lördags firade jag & några till boyz Nimas nittonårsdag. Failbuggade på Pustervik bredvid "Danne" i Linas Kvällsdagbok och missade våra bussar. Vilket resulterade i att vi fick spendera natten med att hänga på Hagas trottoarer och kolla in Hobbitkön på Bergekungen. Kunde varit värre helt enkelt! 
 
Decembre & jag har paketkalender men fortfarande min stolthet i behåll. Bästa som finns ju. Vakna upp och öppna packe, yeah right? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0