La Hulpe!

God kväll! Idag efter brunch och tvätt tog jag och Linda varsin cykel för att besöka parken La Hulpe! Tar ungefär en halvtimme att ta sig dit. Fast tog lite längre tid för oss då vi virrade runt lite innan vi hittade rätt!
Innan vi satte fart mot La Hulpe åkte vi och köpte picknick på Carrefour.
Det var så himla varmt. Både bra och dåligt. Fast mest bra såklart.
På La Hulpe kan man hitta ett slott, sjukt stora ytor med plana gräsmattor, sjöar, caféer och fina alléer att vandra runt i. Dem var mitt i ett bröllop där uppe på slottet. Tänka sig vad fint att gifta sig där!
Hittade en blåhäst. Och ett flertal färgglada hästar inne i ett litet hus.
Linda och sin cykel. Plus min väska och Jennifers cykel. (Happy family)
Kände att vi var tvungna att vara lite turistiga när vi väl var igång.
Slog oss ner efter lite velande (fanns ju så mycket plats)
Baguette med salami och brieost satt perfekt efter den långa cykelsträckan!
Innan vi åkte hem tig vi oss en glass för att vara säkra på att energin skulle räcka! Det gjorde den.
En så himla perfekt dagstur! Blir nog till att åka dit igen vid bra väder. Var så himla lugnt och fint.
Nu ska jag se till att göra i ordning mig och sen dra ut! Hej.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sjukt fin bild på linda där, femte bilden ;)

såg mycket mysigt ut där! ni får ta med mig dit nån dag! hoppas hugo hade det mysigt och att ni tog hand om honom i la hulpe (hugo är min cykel) puss

2011-09-11 @ 01:30:04
URL: http://jenniferibryssel.blogg.se/
Postat av: tove

wow alltså naturen där är ju fasen sinnes. hur fint som helst! puss

2011-09-12 @ 19:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0