You, you ain't got no love today.




random pics from an old maap.

Varför ska alla bloggar jag läst idag till Emmaboda? Whyy whyy? Vill också! Så himla sugen på festival igen. Kanske Way out west? Men blir liksom inte samma sak när man inte tältar där, utan åker runt i stan för att se de olika banden. Inte som Arvika där man gick in i festivalområdet och där fanns alla scener. Äsch, jag vet inte. Vill i alla fall hitta på något snart! Typ åka iväg. Inte göra samma sak varje dag typ. Skulle vara rätt trevligt alltså. Jaja, snart sticker jag nog till la beacha med the gangster gang! Måste bara tanka, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Mari

Alltså wow är i slottskogen, den ända skillnaden från Arvika är att man inte tältar. Det som liknar campigens "fest" är utan för ;)

åh Emmaboda, nästa år nästa år!

2010-07-29 @ 12:19:43
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Sugen på festival som fan jag med! Men någon mysig i så fall. Yeah.. puss<3

2010-07-29 @ 12:33:02
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0