en dag.


klänning + magtröja. Klänningen från en butik i marsstrand och tröjan från H&M.


Fick frukost på sängen av min älskade broder! Wow. (Lite för mycket marmelad dock, men fint var det allt!)

Carl och Ragge färgade varandras hår, gölligt värre!

Igår var jag på stan med de små flickorna, Anna & Linnea. Letade efter en jeansväst men icke hej. Köpte istället magtröjan på bilden och en cardigan från topshop. Sen köpte vi chips, dipp och schweppes för att dra oss till mitt lilla hus. Hade det trevligt med folk och somnade sent till törnrosa. Så kan det gå tänker man då.  Linnea slog ut Martins tänder och allt var väldigt underhållande. Jag och Anna fikade i mitt badkar, "fint ska det va' stan ska man bo."
Idag blir det nog tacos mys. Ta det lite lugnt. Sköönt. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar din magtröja till den klänningen :))) Snel bror du har thih. Tänder är onödigt att ha tänkte nog Linnea och slog ut dom :) Mys. Badkars mys och sena kvällar. Det är fan bäst...? Svar- SOM FAAAAN! :)<3

2010-07-21 @ 17:42:02
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0